logo-koran-voor-kids

Verleng de toegang voor jouw kind met een abonnement

Is je kind nog niet klaar met Koran voor Kids en heeft hij/zij wat extra tijd nodig? Geen zorgen! Voor slechts 15 euro per maand, oftewel 0,50 cent per dag, kan jij met een maandabonnement de toegang voor jouw kind verlengen. Zo blijft je kind een KoranKid en kan hij/zij op eigen tempo verder leren en alles uit de studie halen.

Hoe werkt het?

  1. Klik op de knop “Nu de studie verlengen” hieronder om het abonnement te starten.
  2. Vul je accountgegevens in en voltooi de betaling. (Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je inlogt op de leeromgeving)
  3. Je ontvangt een bevestigingsmail over je verlengde toegang.
  4. Log in op de leeromgeving en ga verder met de studie.

Hier vind je alvast alle nodige informatie over het verlengen van je toegang.

1. Wat kost het abonnement?

Het abonnement bedraagt 15 euro per maand, oftewel voor 0,50 cent per dag blijft jouw kind een KoranKid en heeft toegang de leeromgeving.

2. Is het verplicht om een abonnement te nemen als de officiële studieduur is verstreken?

Een abonnement afsluiten is niet verplicht. Het is een kans die geboden wordt om de studie af te ronden als je meer tijd wenst. De keuze is aan jou als ouder of jij wilt dat jouw kind de Koran blijft bestuderen.

Bij het niet afsluiten van een abonnement zal het account worden stopgezet en heeft je kind geen toegang meer tot de leeromgeving.

3. Waarom moet er betaald worden voor het verlengen van mijn account?

Het oorspronkelijk betaalde studiebedrag is voor de duur van de studie waarvoor je hebt gekozen (6, 9 of 12 maanden). Het actief houden van de leeromgeving, na de de duur van de studie, brengt kosten met zich mee voor ons als organisatie. Deze moeten uiteraard gedekt worden, want anders is het überhaupt niet langer mogelijk om lessen aan te bieden. Dit is wel een belangrijk puntje om te kunnen begrijpen.

4. Ik weet dat mijn kind niet altijd even actief de lessen kan volgen en daarom twijfel ik om het abonnement te nemen. Wat kan ik in dit geval het beste doen?

Wij adviseren je uiteraard om dan toch het abonnement wel te nemen. Je kind blijft dan toegang hebben tot de studie en dan loopt hij/zij ook al die waardevolle kennis niet mis. Het abonnement niet nemen betekent stoppen met de studie en dat is ook hartstikke zonde. Maak af waar je samen aan bent begonnen: leren over de Koran. Zie het daarom ook niet als een financieel verlies als het abonnement niet optimaal wordt gebruikt en het daardoor langer duurt voordat je kind klaar is met de studie. Je investeert namelijk in je kind voor het opdoen van kennis.

5. Kan je ook wat extra tijd krijgen zonder een abonnement?

Dit is niet mogelijk, ook niet als er persoonlijke redenen zijn geweest voor het achterlopen. We trekken voor iedereen een gelijke lijn. Na de studieduur, afhankelijk van de gekozen leerweg, zal de leeromgeving alleen nog maar toegankelijk zijn voor abonnees. Verzoeken aan het secretariaat om kosteloos verlenging te krijgen kunnen niet in behandeling worden genomen.

6. Wat is inbegrepen in het abonnement?

Met het abonnement krijgt je kind weer toegang tot de leeromgeving. Het account is gewoon hetzelfde gebleven als voorheen. Het abonnement is bedoeld om verder te kunnen gaan met de lessen vanaf waar je kind is gebleven.

7. Moet je direct starten met het abonnement of kan het ook later?

Je hoeft niet gelijk nadat de studieduur te verlengen. Je kunt ook later starten met het abonnement. Let wel dat je account en leeromgeving zal worden gedeactiveerd na de studieduur, afhankelijk van de gekozen leerweg. Het wordt weer geactiveerd bij het starten met het abonnement. We houden je account 1 jaar in bewaring. Binnen die tijd zal je een abonnement moeten afsluiten om nog toegang te krijgen tot de leeromgeving. Sluit je geen abonnement af binnen een jaar na de studieduur, dan zal je account definitief verwijderd worden. 

Laat er liever niet te veel tijd overheen gaan voordat je start met het abonnement. Voordat je het weet wordt je kind opgeslokt door het dagelijkse leven en is hij/zij afgeleid met andere zaken, waardoor de kans bestaat dat de activiteit als KoranKid kan verwateren. Door tijdig met het abonnement te starten blijft je kind verbonden met de studie en zal dan ook zeker gemotiveerd blijven om de studie, met al de uitleggen die hij/zij nog moet volgen, af te ronden. Zo houdt jouw kind op deze wijze bovendien zijn/haar band met de Koran in stand.

8. Kan je ook voor alleen 2 weken een abonnement afsluiten?

Dit is niet mogelijk. Het abonnement is telkens voor een hele maand, ongeacht hoeveel tijd er gebruik van is gemaakt in die maand.

9. Moet je iedere maand zelf het abonnement verlengen?

Het abonnement verlengt elke maand automatisch totdat je het zelf stopzet. Je hoeft voor de verlenging van het abonnement dus niks te doen.

10. Hoeveel maanden in totaal kan je verlengen?

Er is geen limiet aan het aantal maanden dat je toegang kunt hebben tot de leeromgeving, zolang je het abonnement actief houdt.

11. Wanneer wordt het bedrag afgeschreven?

Abonnementskosten betaal je vooraf. Het bedrag wordt maandelijks automatisch van je rekening afgeschreven op de dag dat je het abonnement hebt afgesloten. Deze datum kan niet gewijzigd worden.

Voorbeeld: stel dat je op 15 maart het abonnement hebt afgesloten, dan zal op 15 april het bedrag voor die volgende maand worden afgeschreven.

12. Wat gebeurt er als je niet genoeg saldo hebt op je rekening op het moment van automatisch afschrijven?

Dan loop je helaas grote kans dat je abonnement automatisch wordt stopgezet. Houd dit daarom in de gaten en neem direct contact met ons op in dit geval.

13. Wat gebeurt er als je een automatische afschrijving van jullie terugboek (storneer)?

Dit zal helaas gevolgen hebben. Je account zal dan per direct worden gedeactiveerd en de daaruit voortkomende (fikse) kosten die door de betaalprovider aan ons in rekening zal worden gebracht, zullen we dan op je terug moeten verhalen. Dit is voor niemand fijn en we zouden dat liever ook niet willen. Wij kunnen echter niet opdraaien voor zulke kosten. We hopen dat je dat kunt begrijpen.

14. Mijn kind heeft een maand geen gebruik gemaakt van de leeromgeving en geen lessen bekeken, kan ik het bedrag voor die abonnementsmaand terugkrijgen?

Terugkrijgen (restitutie) van abonnementsgelden is niet mogelijk, omdat je account en leeromgeving actief wordt gehouden door het abonnement, ongeacht of er in een bepaalde maand daar weinig of geen gebruik van is gemaakt.

15. Hoe zeg je het abonnement op?

Op je leeromgeving in het ouderaccount is er een button met ‘abonnement stopzetten’. Met het klikken daarop zal je abonnement worden stopgezet aan het einde van de abonnementsmaand. Tot het eind van die maand heb je nog wel toegang tot de leeromgeving.

16. Kan je het abonnement op elk moment opzeggen?

Ja, je kunt het abonnement op elk moment opzeggen. Houd er echter rekening mee dat het abonnement pas wordt stopgezet aan het einde van de abonnementsmaand. Tot het eind van die maand heb je nog wel toegang tot je leeromgeving.

17. Kan je het abonnement ook tijdelijk pauzeren of stopzetten?

Dat gaat helaas niet. Het afsluiten van een abonnement kan je alleen 1 keer doen. Je kunt het abonnement dus niet aan/uit zetten wanneer je wilt. Het eenmaal stopzetten van het abonnement betekent gelijk dat je daarna niet weer opnieuw kunt activeren en dat je kind dus ook niet meer verder kan gaan met de studie. Je zult je kind dan opnieuw moeten inschrijven en weer vanaf het begin beginnen.

18. Krijg je nog toegang tot je account als het abonnement is stopgezet?

Wanneer je abonnement is stopgezet, verlies je de toegang tot je account. Je kunt dan niet meer in op de leeromgeving komen.

19. Kan je na het opzeggen van het abonnement deze later alsnog vernieuwen of activeren en doorgaan met de studie?

Dat gaat helaas niet, want je sluit alleen 1 keer het abonnement af. Het stoppen van je abonnement betekent dat je account definitief gedeactiveerd wordt. Je kunt het niet weer opnieuw activeren. Als je kind de studie weer wilt oppikken zal je weer moeten kiezen voor een leerweg (6, 9 of 12 maanden) en weer vanaf het begin beginnen.

20. Krijg je restitutie voor de niet gebruikte dagen van een abonnementsmaand als ik ergens in die maand het abonnement stopzet?

Nee, de abonnementskosten zijn voor een vaste maandelijkse periode, ongeacht hoeveel dagen daar nog van over zijn.

21. Kan je restitutie krijgen als je het abonnement heb afgesloten, maar daarna om enig reden besluit om deze toch (direct) te annuleren?

Zodra je het abonnement afsluit en hebt betaald wordt jouw account en leeromgeving direct geactiveerd voor de komende maand. Restitutie van het abonnementsgeld voor die maand is dan niet meer mogelijk. Als je het abonnement annuleert of stopzet, dan zal jouw abonnement stoppen aan het einde van de abonnementsmaand. Tot het eind van die maand heeft je kind wel toegang tot de leeromgeving.

22. Kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Uiteraard, stuur hiervoor een mail naar info@islamstudies.nl

Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via info@koranvoorkids.nl of 06-55298388. Wij helpen je graag verder!